Friday, January 21, 2011

Butter cake - 2nd attempt

The butter cake that look well-baked. The emphasis is on LOOK.


The bottom was burnt. But it's an improvement from the first time ba. :)

- Posted by Baker Peanutos

2 comments:

Anonymous said...

相当不错的职位。我只是偶然发现您的博客和想说的话,我很喜欢浏览你的博客帖子。在任何情况下,我会订阅你的饲料,我希望你写的再次光临!.

peanutos said...

谢谢你! 我偶尔才会写一写博客。哈哈。最近的爱好是baking. 希望蛋糕,饼干会越做越好 ;)